קבלת משכנתא גם אם הבנק סרב

הבנקים לא מאשרים כל בקשת משכנתא. משפחות רבות עומדות בפני מצב בו הבנק מסרב להעמיד להם משכנתא, ואותה משפחה לא יודעת מה עליה לעשות. משכנתא למסורבים היא בהחלט דבר אפשרי וחשוב לדעת שגם אם הבנק סרב, הרי שישנן פתרונות נוספים. מסלולי משכנתא למסורבים מאפשרים לקבל משכנתא ולהנות מהאפשרות של רכישת דירה.

תקופת המתנה

כאשר הבנק מסרב להעמיד משכנתא הרי שפעמים רבות הבנק מתבסס על נתוני דו"ח דירוג אשראי. במקרה של משכנתא למסורבים, הרי שבאמצעות ניתוח פיננסי של דו"ח דירוג האשראי שלכם ניתן לגזור צעדים ופעולות שישפרו את מצבכם הפיננסי, ויאפשרו לגשת לבנק אחרי תקופת מה בבקשה חוזרת. כך למשל באמצעות התנהלות פיננסית משופרת ניתן לשפר את הדירוג. צעדים כמו ניצול נמוך יותר של מסגרת העובר ושב, צמצום ההוצאות החודשיות, פירעון הלוואות ישנות, אי לקיחה של הלוואות חדשות ועוד רשימה ארוכה של צעדים ניתן לשפר דירוג האשראי.

אחרי תקופת מה בה נקטתם בפעולות ששיפרו את דירוג האשראי, ניתן לגשת לבנק בבקשה חוזרת למשכנתא.

קרנות נדל"ן

ואם הבנק מסרב ולא חוזר בו, יש אפשרות נוספת והיא קבלת משכנתא מקרנות נדל"ן ייעודיות שהוקמו בדיוק למטרה הזו. על מנת לבדוק התאמה לקבלת מימון מקרנות נדל"ן מסוג זה כדאי לפנות לקבלת ייעוץ משכנתאות.

מהי הריבית של משכנתא הפוכה?

ישנם מצבים בהם בגילאי 60 ומעלה עומד האדם בפני מצב בו הוא לא חסך במהלך שנות הקריירה שלו סכומי כסף משמעותיים בחסכון פנסיוני, וכעת הוא נדרש לחיות מדי חודש עם סכום נמוך. גם בהתחשב בקצבת הזקנה לא מדובר בסכום המאפשר לחיות באותו רמת חיים. פתרון אפשרי במצבים כאלו, וכאשר יש דירה בבעלותכם, הוא ליטול משכנתא הפוכה ריבית נמוכה. זוהי למעשה הלוואה לכל מטרה עד לשווי של 50% מהנכס שלכם. את ההלוואה ניתן להחזיר רק כאשר מוכרים את הנכס, וכך גם לגבי הריביות. יש מי שמבקשים משכנתא הפוכה ונתקלים בעיכובים וסירובים בשל הנושא של ביטוח החיים במסגרת המשכנתא. אם גם אתם נתקלתם בקושי כזה – יש פתרון ליועץ משכנתאות.

קבלת משכנתא למסורבי בנקים
לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר