עשו סדר בהלוואות שלכם

משפחות רבות בישראל משלמות מדי חודש החזרים חודשיים עבור הלוואות שונות שנטלו במהלך השנים, בין אם מדובר על הלוואות למימון לימודים, לשיפוץ או לכל מטרה אחרת. המציאות מלמדת כי למשפחה ישראלית ממוצעת יש מדי חודש החזרים לפירעון של כמה וכמה הלוואות, כאשר חלק מההלוואות הועמדו ע"י הבנקים וחלק נלקחו מחברות כרטיסי האשראי למשל או מחברות הביטוח. בנוסף, משפחות רבות לא רק שמדי חודש מחויבות לעמוד בהחזרי ההלוואות הללו, אלא שישנו גם החזר חודשי משמעותי של המשכנתא. ואם גם אתם שואלים את עצמכם מה ניתן לעשות כדי להקל על המצב? משכנתא לאיחוד הלוואות.

התשובה היא איחוד

אנחנו מדברים על נטילת משכנתא לאיחוד ההלוואות. פירוש הדבר הוא שאתם נוטלים משכנתא, או ממחזרים את המשכנתא הקיימת כנגד הנכס, כאשר גם ההלוואות השוטפות שנטלתם בשנים עברו עוד הרבה לפני שרכשתם את הדירה – ייכנסו למשכנתא. וכך תהנו מריביות נמוכות יותר ומהחזרים חודשיים נמוכים משמעותית. כך למשל החזרים חודשיים של הלוואות שונות עם גובה החזר חודשי של 7,000 ₪ יכולים להצטמצם להחזר חודשי אחד של מחצית מהסכום. וכנ"ל לגבי המשכנתא.

ככל שאין בעיות ברישום הנכס, אין צניחה משמעותית בשוויו וככל שכושר ההשתכרות שלכם יציב עם אופק ארוך – כדאי לכם מאוד לפנות לבנק לתהליך של קבלת משכנתא לאיחוד הלוואות. ואם אתם מרגישים שזה קצת גדול עליכם לבצע את התהליך לבדכם, הרי שהדבר המומלץ ביותר לעשות הוא לגשת אל יועץ משכנתאות שילווה אתכם.

תנאים לקבלת משכנתא הפוכה

במידה ואתם מעל גיל 55 ויש לכם דירה בבעלותכם, הרי שאתם יכולים להנות מקבלת משכנתא הפוכה. זאת אומרת שהמשכנתא לא תשמש אתכם לרכישת הדירה (כי הרי כבר יש לכם דירה בבעלותכם) אלא שזו משכנתא שנועדה לאפשר לכם להנות מתקציב חודשי גבוה יותר בגיל הפנסיה. הדבר מתאים במיוחד למי שלא צברו חסכונות פנסיוניים משמעותיים עד הגיעם לגיל פנסיה. לגבי משכנתא הפוכה ריבית הרי שהריבית בממוצע גבוהה בעד 1% יותר מהריבית הממוצעת של משכנתא לרכישת נכס, ולכן לא מדובר על ריביות גבוהות.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר