מסורבי משכנתא? קבלו ייעוץ

משפחות רבות בישראל נתקלות בסירוב מהבנק לקבלת המשכנתא המיוחלת. מסורבי משכנתא נאלצים להתמודד עם החותמת השלילית של סירוב משכנתא לאורך לא מעט שנים, וזה לא נעים. לרוב כאשר בנק מסוים סירב להעמיד לכם משכנתא, הרי שגם הבנק הבא אליו תפנו יסרב גם הוא. מכאן מתחיל כדור שלג של סירובי העמדת משכנתא, סימון שלילי בבנקים ומצב בו אתם לא רוצים להיות.

חשוב לדעת שיש לא מעט דרכים להתמודד עם המצב הזה – והתשובות כאן לפניכם.

מדוע יש סירוב

חשוב להבין ראשית מדוע הבנק מסרב להעמיד לכם משכנתא. מסורבי משכנתא הם מי שהבנק סירב לספק להם מימון לרכישת דירה בשל סימנים שונים או מצב מסוים. כך למשל במידה וחשבון הבנק מוגבל, יש עיקולים על חשבון הבנק, בעיות ברישום הנכס או למשל תהליך של פשיטת רגל. סיבות נוספות הן פשוט מאוד כושר החזר נמוך ביחס לגובה המשכנתא שביקשתם.

יש לפנות לקבלת ייעוץ. יועץ משכנתאות בירושלים ינתח את הסיבה בגלל הבנק סירב להעמיד משכנתא, הוא יפענח עבורכם את דוח דירוג האשראי ויציע לכם דרכי פעולה שונות. תוכלו למשל בליווי היועץ לפנות לקבלת משכנתא מגורמי מימון חוץ בנקאיים. אבל זה ממש לא הפתרון היחיד האפשרי.

בעיות בנכס

יש מקרים בהם מסורבי משכנתא הם תחת הקטגוריה הזו לא בגלל שאין להם כושר החזר, אלא בגלל בעיות שונות בנכס עצמו. כך למשל ייתכן כי ישנן חריגות בנייה או שהנכס נבנה ללא היתר. ייתכן גם כי הערכת השמאי ביחס לשווי הנכס היא נמוכה בשוויה לעומת החוזה עצמו, וישנם גם מקרים בהם בוצע רישום לא תקין מבחינה משפטית. מצב של שמאות בשווי נמוך יותר,  ניתן לפתור יחסית בקלות באמצעות ביצוע הערכת שמאי לפני חתימת חוזה מכר. את הערכת השמאי מגישים לבנק על מנת לקבל אישור מקדים לעסקה.

ייעוץ

כדאי מאוד לפנות לקבל ייעוץ משכנתא. יועץ משכנתאות בירושלים יספק לכם את כל המידע הדרוש, ינתח את הדו"חות, יבין בדיוק מדוע הבנק סירב – יספק לכם פתרונות חלופיים ויצירתיים.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר