מידע שחשוב לדעת על מחזור משכנתא

מחזור משכנתא לעיתים יכול להיות שווה הרבה מאוד כסף. יש לא מעט אנשים אשר לקחו הלוואת משכנתא כאשר הריביות היו הרבה יותר גבוהות לעומת היום, ולכן אם יבצעו מחזור משכנתא נכון וחכם הם יכולים להגיע לחיסכון גדול מאוד בהלוואת המשכנתא שלהם.

כיום, הריבית נמצאת בשפל ואם נשווה אותה לריבית של לפני כמה שנים נראה הפרשים משמעותיים מאוד. במחזור משכנתא בסיסי שכזה אתם יכולים להגיע גם לחיסכון של 50,000 ₪ ואפילו יותר ולכן חשוב מאוד לפנות אל יועץ מקצועי ומומחה, לבצע סימולטור מחזור משכנתא מחשבון ולקבל את כל המידע שיאפשר לכם להחליט האם נכון עבורכם לבצע את המחזור.

זה הזמן למחזר את המשכנתא שלכם

כיום, כאשר הריבית נמוכה מאוד, כל מי שלקח משכנתא לפני 4-5 שנים ויותר יכול לבצע מחזור ולגלות הפרשים משמעותיים מאוד וחיסכון מאוד גדול. המחזור למעשה מאפשר פריסה חדשה של המשכנתא כך שיחד עם החיסכון אתם יכולים להוריד את ההחזרים החודשיים שלכם בצורה משמעותית ולעמוד בהחזרי המשכנתא בביטחון רב יותר.

בנוסף, אם קיבלתם באופן פתאומי סכום כספי גדול כמו כספי ירושה, מתנה גדולה, קרן השתלמות שנפתחה או כל דבר דומה, אתם יכולים לסגור חלק מהמשכנתא באופן מיידי ולפרוס מחדש את כל השאר וגם כך להשיג חיסכון משמעותי בהלוואת המשכנתא שלכם.

למה חשוב לפנות אל יועץ מקצועי?

חשוב להבין כי הליך של מחזור משכנתא הוא לא פשוט. אם אתם רוצים להימנע מקנסות או להפחית אותם ולבחור מסלול נכון ותמהיל שבאמת מתאים לשלב הנוכחי בחיים שלכם ותוך ראיה לעתיד, אל תעשו את זה לבד.

בכדי לקבל את ההחלטה אנו בודקים את יתרת ההלוואה, ההחזר החודשי שלכם, הריביות והמסלולים השונים, ההצמדה, קנסות ועמלות פרעון מוקדם וכן נתונים אישיים עליכם כמו מצב משפחתי, ילדים, הכנסות וכדומה ובהתאם לכך נעניק לכם את הייעוץ הנכון ביותר עבורכם ואת הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להפוך את הלוואת המשכנתא שלכם להרבה יותר משתלמת והרבה יותר כדאית.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר