מה זה מחזור משכנתא?

מחזור משכנתא הוא שירות שמוצע לבעלי משכנתאות. כעת, כשמחאות הדיור בשיאן, ויש שיח חריף ואף מעליב בציבור בין חסרי הדיור לבעליו שהתחילו לשלם משכנתא, הכי קל להרגיש הקורבן ולהתחרט על הקנייה, אבל את הנעשה, לפחות בתחום הזה, אין להשיב. מה כן ניתן לעשות? למזער מאד את הנזק ולתקן טעויות שנעשו במשכנתא, מה שיוביל לחוב חודשי וכללי נמוך לאין שעור מהמקור. את זה עושים באמצעות פנייה לחברה מקצועית המעניקה שירות של יועץ משכנתאות מומחה למחיזור משכנתאות.

כיצד עובד התהליך?

ראשיתו של התהליך בנקודה בה אתם נמצאים במשכנתא. נציגינו יבדקו ויבחנו את לוח הסילוקין שלכם ויבינו מהו מקומכם, כמה נשאר לכם לשלם ומה כבר סולק. בהתאם לכך, הם יבדקו האם החוב שהבנק ממשיך לדרוש מכם עומד במבחן החוקיות, ומה יש לעשות על מנת למזער אותו. בדרך כלל, בנק ממוצע שמלווה כספים לבעלי דירות תמיד יעשה טעויות שייטיבו עמו ויקשו על החייבים, אבל אלה לא טעויות שהן עבירות. אלו דרישות תשלום חוקיות, על פי הנעשה בלוח הסילוקין שפיצר (שנחשב לנגיש ביותר בישראל, לעומת קרן שווה שהוא נדיר יותר), אך ניתן להצמיד להן פרשנות משפטית שהיא לטובתכם ולרעת הבנק. האחרון מצדו לא צפוי להצליח להתנגד, משום שהמהלכים נעשים באופן תקין מבחינה משפטית. התוצאה היא – משכנתא ממוחזרת עם החזר חודשי מופחת.

כמה עולה מחזור משכנתא?

בשל כך שזהו שירות משפטי וחשבונאי כאחד, הפרוצדורה דומה למה שקורה במשרדי עו"ד ורואי חשבון, אבל בתעריף מופחת משירות אדווקטי פר אקסלנס. במילים אחרות, התשלום הוא בגין שכר הטרחה של יועץ מחזור המשכנתאות שלכם. במשרד זה משלמים תעריפים נוחים וכדאיים בהחלט עבור עתיד החזר חובות קל, פשוט ועם מורכבות פחותה לאחר פנייתכם למשרד.

האם נצטרך עוד מחזורים בעתיד?

כל מקרה נבחן לגופו. בדרך כלל, באזורי הביקוש הפנייה לחברות מחזור משכנתא תכופה יותר מאשר באזורים פריפריאליים, בהם הסכומים נמוכים ועמם החשיפה לריבית אינה מאד גבוהה. האם אנחנו יכולים להבטיח שלא תזדקקו למחזורים חוזרים? לא. האם אנחנו נעשה את המרב והמיטב כדי שאכן לא תצטרכו? כן. המשרד שלנו משרת לקוחות מכל הארץ אשר יוצאים מרוצים ונשכרים משירות המחזור שהם מקבלים.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר