מה המשמעות של ייעוץ משכנתאות?

שירות ייעוץ משכנתאות אותו אנו מציעים הינו שירות מקצועי אשר כל המטרה שלו היא לסייע לכם לקחת את ההלוואה החשובה והמשמעותית ביותר במהלך החיים שלכם – הלוואת המשכנתא, בצורה נכונה.

חשוב להבין כי הלוואת המשכנתא הינה הלוואה שתלווה אתכם במשך שנים רבות בחיים שלכם, ואם אתם רוצים להיות בטוחים כי לא יקרה מצב בו בעוד כמה שנים תצטרכו להפעיל עבור מחזור משכנתא מחשבון ולהתחיל לבדוק שוב את הנושא מתוך הבנה כי נטלתם הלוואה שלא באמת מתאימה לכם, השירות שלנו מיועד במיוחד עבורכם.

להתחייבות גדולה כמו משכנתא, לא נכנסים בקלות ראש, ואתם חייבים להיות בטוחים כי אתם חותמים על הלוואה מדוייקת עבורכם, ובמיוחד בשביל זה אנחנו כאן.

למי זה מתאים?

ייעוץ משכנתאות מתאים לכל אחד. לא משנה אם זו דירה ראשונה שאתם רוכשים בחיים או אם יש לכם כבר ניסיון בנושא. אם אתם רוצים לקחת משכנתא ולהיות בטוחים כי אתם עושים את זה נכון,אל תוותרו לעולם על ייעוץ משכנתאות.

אנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך. החל מהבדיקה הראשונית של היכולות שלכם, מה בכלל מתאים לכם והאם זה תואם למה שאתם מחפשים, ועד לליווי מלא מול הבנקים, השוואה בין ההצעות השונות, ניהול משא ומתן מול הבנקים ועד לחתימה המוצלחת על הלוואת המשכנתא שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

האם זה משתלם?

אין ספק כי התקופה בה אתם רוכשים דירה ונוטלים משכנתא היא תקופה מלאה בלא מעט הוצאות, ולכן רבים חושבים שכדאי לחסוך בהוצאות ולוותר על שירות ייעוץ משכנתאות, אך בסופו של דבר מגלים כי זו היתה טעות. ייעוץ וליווי מקצועי כזה יכול לחסוך לכם סכומי כסף גבוהים מאוד, הרבה יותר מהתשלום על השירות, כך שאם אתם מחפשים לחסוך, אל תעשו את זה על יועץ המשכנתאות.

להתחייבות כל כך גדולה ומשמעותית בחיים שלכם אתם חייבים להיכנס בעיניים פקוחות ולדעת בדיוק מול מה אתם מתמודים ועל מה אתם חותמים, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר