יתרונות משכנתא לאיחוד הלוואות

אחת הדרכים להקל על ההחזרים החודשיים ולהנות מרווחה כלכלית נעשה במסגרת תהליך של משכנתא לאיחוד הלוואות. כך תוזילו משמעותית את גובה הריביות החודשיות ותהנו משלל יתרונות. חשוב מאוד לבצע תהליך כזה של איחוד באמצעות ייעוץ משכנתא מקצועי ונכון עבורכם. כך תדעו שאתם מקבלים החלטות פיננסיות מהותיות בצורה נכונה ושקולה.

מה זה אומר איחוד

משכנתא לאיחוד הלוואות הוא תהליך פיננסי המאפשר לכם לקבל מהבנק משכנתא. אחרי קבלת המשכנתא אתם סוגרים חובות בפתוחים בהלוואות שונות שנטלתם במהלך השנים, ואתם תשלמו מדי חודש החזר חודשי עבור המשכנתא בסכום הנמוך מסך כל ההחזרים החודשיים ששילמתם על ההלוואות הקיימות, ותהנו מריבית אטרקטיבית נמוכה יותר.

כיצד זה אפשרי

משכנתא לאיחוד הלוואות הוא תהליך במסגרתו הגוף הפיננסי מעמיד לכם משכנתא כנגד שעבוד הנכס הקיים, לרוב מדובר על דירת מגורים. מכיוון שיש בטוחה שהיא נכס למגורים הרי שהבנק פחות חושש למצב עתידי בו לא תוכלו לעמוד בהחזר המשכנתא, משום שיש את הבטוחה של הדירה עצמה שהבנק יכול למכור (אם וכאשר חלילה ייווצר צורך כזה). כך אתם נהנים מהחזר חודשי נמוך יותר, מהכנסה פנויה גבוהה יותר מדי חודש ומהיכולת להנות מרווחה כלכלית מבלי לרדוף אחרי "לסגור את החודש".

עוד אפשרויות

חשוב גם לדעת שקבלת משכנתא לאיחוד הלוואות היא ממש לא הפתרון הפיננסי היחיד שאתם יכולים ממנו להנות. ישנם שלל פתרונות כמו למשל משכנתא למסורבים. אם הבנק סירב להעמיד לכם משכנתא אתם יכולים עדיין לקבל מימון משכנתא. הדבר אפשרי משום שלא רק הבנקים מעמידים משכנתאות בישראל אלא גם גופים פיננסיים שאינם בנקים כמו למשל חברות הביטוח, חברות כרטיסי אשראי וגופים פיננסיים פרטיים. באמצעות קבלת ייעוץ משכנתא תוכלו להיחשף בפני שלל האפשרויות הרלוונטיות עבורכם בהקשר הזה, ולבחור בפתרון המתאים עבורכם והתא המשפחתי.

לא לוותר

קבלת ייעוץ משכנתא עבור משכנתא למסורבים ועבור קבלת משכנתא לאיחוד הלוואות הוא חשוב ביותר. ייעוץ מקצועי, אמין ומדוקדק שיספק לכם את תמונת המצב הפיננסית המלאה ויסייע לכם לבחור בפתרון הפיננסי המתאים ביותר עבורכם.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר