הכל על ייעוץ משכנתא

אם אתם מסורבי משכנתא או שאתם מעוניינים לקבל מימון בצורת משכנתא הפוכה, חשוב שתדעו שבאמצעות תהליך מסודר של ייעוץ משכנתא אתם יכולים להשיג בדיוק את מה שאתם רוצים. תוכלו לקבל את המימון המתאים עבורכם, שלא יסכן אתכם ושייקח אתכם צעד אחד קדימה. חשוב מאוד לפנות ליועץ משכנתאות לקבל את כל הפרטים, ולהבין את כל האפשרויות העומדות בפניכם.

קבלו הלוואה כנגד הנכס שלכם

לגילאי 55 ומעלה רלוונטי תהליך מימוני של משכנתא הפוכה. הכוונה שאתם נהנים מקבלת הלוואה שגובהה נגזר משווי הדירה שבבעלותכם. אתם נהנים למעשה מהשלמת הכנסה מבלי הצורך לשלם את המשכנתא ואת הריביות. אתם בוחרים מתי אתם פורעים את ההלוואה ואת הריביות. אתם גם יכולים להשכיר את הבית, ולהעבירו בירושה. התהליך מאוד נוח ופשוט והוא מאפשר לאוכלוסייה הבוגרת להנות מהכנסה נוספת בצורת הלוואה, מבלי דאגות מיותרות. לגבי משכנתא הפוכה ריבית – הרי שהריבית הממוצעת שתשלמו במשכנתא הפוכה גבוהה יותר מזו של משכנתא רגילה בכ-1%.

יש אופציות נוספות לקבל משכנתא

יש מי שהבנק מסרב להעמיד עבורכם משכנתא. הדבר יכול לנבוע מסיבות שונות כמו למשל כושר החזר, דירוג אשראי נמוך, בקשה לקבלת הלוואה מעל ל50% משווי הנכס לצורך סגירת חובות, בעיות משפטיות שונות הקשורות לרישום הנכס והקרקע עליו ממוקם הנכס ועוד. הדבר החשוב לדעת כאן הוא שאם אתם משויכים לקטגוריית מסורבי משכנתא הרי שזה ממש לא אומר שאתם לא יכולים לקבל משכנתא. מלבד הבנקים ישנם גופים פיננסיים רבים במדינת ישראל אשר מעמידים משכנתאות והלוואות כמו למשל חברות הביטוח, בתי השקעות, חברות מימון פרטיות ועוד.

פנו לייעוץ

על מנת לקבל את הפתרון המימוני הטוב ביותר עבורכם, בין אם מדובר על משכנתא הפוכה או על סירוב משכנתא – כדאי מאוד לפנות לקבלת ייעוץ משכנתא. במסגרת הייעוץ יבוצע ניתוח של מצבכם הפיננסי, ובהתאם לתמונת המצב יימצא הפתרון המימוני הטוב ביותר עבורכם. קשה מאוד לבצע את הניתוח הפיננסי ואת התהליך לבדכם ללא יועץ מקצועי. תקבלו שפע של מידע, הבנות, ידע פיננסי, דו"חות וכלים חשובים. גם סיוע בפנייה לגורמי המימון ועוד.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר