הבנק סרב לתת לכם משכנתא? פנו בהקדם

אם אתם מעוניינים בקבלת משכנתא למסורבים חשוב שתדעו שבליווי יועץ משכנתאות אתם יכולים להנות מהמימון הדרוש. הבנקים מקשיחים את תנאי משכנתא, אבל עם התנהלות חכמה תוכלו להתחיל תהליך קבלת משכנתא למסורבים, ולהשיג את המטרות שלכם.

התהליך

יש כמה צעדים שחשוב לבצע במסגרת תהליך של משכנתא למסורבים. אם תקפידו על השלבים צעד אחר צעד, תוכלו לנצח. הצעד הראשון הוא להבין מדוע הבנק מסרב להעמיד לכם משכנתא. האם זה בשל כושר החזר או בשל העובדה שהנכס לא רשום כחוק. האם פניתם לקבלת משכנתא בהיקף גבוה מדי וסיבות נוספות. אחרי שמבינים מהי סיבת הסירוב אפשר להתקדם לצעד הבא והוא לנתח את הסירוב.

חשוב לבצע את הניתוח ולהבין מהי סיבת הסירוב, ולעשות זאת ביחד עם יועץ משכנתאות שילווה אתכם צעד-צעד ויציג עבורכם את הנתונים ואת האפשרויות השונות. חשוב לטפל בסיבת הסירוב. אם למשל ישנה בעיה ברישום הנכס הרי שיש לטפל בדבר מול הגורמם הנכונים, וכך בכל סיבה אחרת. חשוב שלא לפנות לבנקים אחרים לקבלת משכנתא – אלא אם הבנו את סיבת הסירוב ופתרנו את הנקודה.

טיפ

כדאי מאוד לבצע את התהליך ביחד עם יועץ משכנתאות מנוסה שכבר סייע למשפחות רבות ויוכל לכוון אתכם ולספק לכם את הפתרונות הדרושים.

כדאי לדעת

יש מי שיכולים לקבל משכנתא הפוכה. מדובר במשכנתא הניתנת כנגד נכס שבבעלותכם, כאשר משכנתא הפוכה היא כלי מימון נפוץ מאוד בקרב בני גיל הזהב. המשכנתא מהווה השלמת הכנסה חודשית לצד קצבת הביטוח הלאומי למשל. אין צורך לשלם את ההלוואה במהלך קבלת הקצבה החודשית, אלא משלמים ריבית וקרן בעת החזר ההלוואה – למשל כאשר מוכרים את הנכס או כאשר הוא עובר בירושה. גם לשם קבלת משכנתא הפוכה כדאי מאוד לקבל ייעוץ מסודר. יועץ משכנתא יסביר לכם על התהליך ועל האפשרויות העומדות בפניכם. תקבלו את כל המידע בצורה מסודרת, מנותחת ועם המספרים עבורכם.

בין אם אתם מעוניינים במשכנתא הפוכה או בקבלת משכנתא למסורבים – חשוב שתדעו שיש הרבה מה לעשות, וחשוב לפעול בצורה הנכונה.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר