איחוד הלוואות או משכנתא הפוכה?

אם אתם משלמים מדי חודש החזר משכנתא, ונוסף על זה גם החזרי הלוואות שונות – ואתם קורסים תחת נטל ההלוואות, הרי שתדעו שיש מה לעשות. ואם המצב הוא כזה שאתם לא קורסים תחת החזרי הלוואות חודשיים, אלא אתם בגיל פנסיה אך לא צברתם פנסיה משמעותית ואתם מעוניינים בהגדלת הקצבה החודשית – גם כאן יש מה לעשות, וזה קשור למשכנתאות.

כאמור, אם אתם קורסים תחת נטל המשכנתא פלוס תשלומי ההלוואות השוטפים מדי חודש הרי שאתם יכולים לבצע תהליך הנקרא איחוד הלוואות. ועוד לפני שנסביר מהו הדבר, חשוב לדעת שאתם לא צריכים להתמודד לבד מול הבנק עם איחוד הלוואות אלא אתם יכולים פשוט מאוד להנות משירות של ייעוץ משכנתא בו ילוו אתכם צעד אחר צעד.

תהליך האיחוד

איחוד הלוואות מאפשר לכם לקבץ את כל ההלוואות הפתוחות תחת הלוואה אחת והיא משכנתא. ואם יש לכם משכנתא קיימת הרי שיבוצע תהליך של מחזור משכנתא. הבנק יעמיד לכם הלוואת משכנתא בתנאים טובים יותר מתנאי ההלוואות הקיימות, ואתם תשלמו מדי חודש החזר קטן יותר. שימו לב כי מדובר על איחוד ההלוואות שלכם מול הבנקים וגם מול גופים חוץ בנקאיים כמו חברות ביטוח למשל וגופי מימון פרטיים.

פנסיה נמוכה

פנסיונרים רבים כיום עומדים בפני סיטואציה של קבלת קצבת זקנה זעומה, אשר לא מאפשרת להם לחיות בכבוד. פעמים רבות מדובר על עצמאיים שלא חסכו לפנסיה במהלך השנים, או שהם חסכו אך לא מדובר בחיסכון משמעותי. במקרים כאלו אתם יכולים לקחת משכנתא הפוכה – כנגד הדירה שבבעלות מלאה שלכם. אתם מקבלים משכנתא לא כדי לרכוש דירה, אלא הלוואת משכנתא כאשר הבטוחה עבור מי שמעמיד לכם את ההלוואה היא הדירה עצמה. נהנים מסכום גבוה אותו תוכלו לנצל כקצבה חודשית למשל במהלך השנים, מבלי לשלם את החזר ההלוואה ולא את הריביות. תשלום ההלוואה והריביות יתבצעו רק כאשר הנכס יימכר. במקרה ובו נוטלי המשכנתא הולכים לעולמם הרי שבפני היורשים עומדת שנה אחת במהלכה ניתן לפרוע את ההלוואה או מחזור.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר