יועץ משכנתאות בירושלים

ייעוץ משכנתא ירושלים

עומדים לקנות בירושלים או בסביבתה בית, דירה, נכס למגורים או אולי נכס להשקעה? כפי שלא חותמים על חוזה לרכישת נדל"ן ללא עורך דין, לא ניגשים לבנק מבלי לקחת יועץ משכנתאות בירושלים. משכנתא זו ההלוואה הכי מורכבת שישנה. תצטרכו לצורך כך לחתום על אין ספור מסמכים בבנק. תשמעו המון מושגים שלא בטוח שאתם מכירים. תצטרכו להחליט האם לבחור תמהיל של משכנתאות מסוג אחד, מסוג שני או אולי מסוג שלישי. בעזרת יועץ אובייקטיבי שעומד לצדכם בתהליך, אין שום סיכוי שתישארו נבוכים או מבולבלים. וחוץ מזה, השירות הזה צפוי לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

באילו סוגיות יועץ משכנתאות בירושלים יוכל לעזור?

להלן חלק מהסוגיות שבהן יועץ יוכל לסייע לכם:

  1. הייתם בפגישה בבנק ולא הבנתם על מה אתם אמורים לחתום, ולא היה מי שיענה לכם בפירוט על כל השאלות? היעזרו ביועץ שיעזור לכם להבין לא רק על מה אתם חותמים, אלא גם על כל הנקודות שבבנק לא תמיד מרחיבים. מגיע לכם לדעת, להבין, ולבסוף לקבל משכנתא זולה יותר.
  2. מרגישים שאין לכם את הידע למשא ומתן עם הבנק בשביל להוזיל את המשכנתא? יועץ שמכיר את הנדל"ן בירושלים ואת כל הבנקים השונים, יסייע לכם במשא ומתן על תנאי המשכנתא. זו הדרך לוודא שתחסכו את המקסימום האפשרי (וזה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים).
  3. זהירות – משכנתא גדולה מדי או החזר חודשי כבד מדי עלולים להפוך לצרה נוראה. יועץ יוכל לסייע לכם לקחת את הסכום שיאפשר לכם לא להרגיש חנוקים אלא לחיות ברווחה ובאושר, לצד המשכנתא. זיכרו כי משכנתא מלווה אתכם לאורך 15 – 25 שנה ולפעמים יותר.
  4. מה עדיף, ריבית קבועה או משתנה? למה מתכוונים בבנק כשמדברים על קנס פירעון מוקדם ומה זה עוגן אג"ח ואיך זה קשור למשכנתא שלנו? בכל זאת ועוד, יועץ מנוסה יסביר, יבאר, וירחיב.

יועץ משכנתאות ירושלים עם שירות אישי

מיוחד לירושלמים – הכירו את משכנתא יועצים: שירות אישי, יעיל, מקצועי וחסכוני. פנו להתרשמות בשיחה אישית, כי מגיע לכם להבין, לדעת ולהשיג את המשכנתא המשתלמת בשבילכם.

לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא

תהליך לקיחת משכנתא לקיחת משכנתא נעשית לטובת תשלום עבור דירה שנקנתה. מדובר על נכס שעלותו גבוהה, ולרוב, אין די מקורות כספיים עצמיים למימונו. על מנת

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר